رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

ارائه خدمات زیبایی و لیزر درمانی برای رفع موهای زائد امروزه در بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی ارائه می شود که ما در این وبلاگ بطور اختصاصی برسی کلینیک های واقع در استان گیلان و شهر رشت می باشد تا برای انتخاب بهترین به همشهریان خود کمک کرده باشیم.

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خبر خوب اینکه مرکز هایفوتراپی در کلینیک زیبایی آلما راه اندازی شده و همونطور که می دونید با استفاده از این روش به راحتی و تا حد قابل ملاحضه ای می توان جوانسازی پوست را بدون درد و بخیه انجام داد.
درواقه هایفوتراپی تنها روشی است که با استفاده از ترکز نیرو بر روی محل درمان می تواند تا این حد عمق نفوذ داشته و لایه های کم کار که در عمق پوست شما قرار گرفته اند و مشکلاتی نظیر چین و چروک ، افتادگی و شلی پوست و پیری پوست را دچار می شوند همگی حاصل کم کاری این لایه ها بوده چرا که با افزایش سن افراد این لایه ها دچار تنبلی و کم کاری می شوند اما جای نگرانی در این مورد وجود نداشته چرا که امروزه هایفو تراپی قادر است بدون ایجاد تغییرات در سطح خارجی پوست شما ، فقط لایه های عمقی آن را مورد درمان و باعث ترشح و کارکرد غدد این لایه ها شود که نتیجه آن جوانسازی و از بین رفتن چین و چروک های صورت شما خواهد بود.
بیاید کمی بیشتر راجب به نحوه عملکرد هایفو صحبت کنیم تا با این روش درمانی کمی بیشتر آشنا شویم. در واقع هایفو تراپی درمانی بوده که از دیر باز برای درمان اختلالات عصبی مورد استفاده قرار می گرفته به این صورت که با متمرکز کردن امواج از طریق دستگاه نقطه یا عصب مورد درمان را تحریک می کردند. کمی بعد تر از این روش درمانی برای بازپروری ریشه موهای ریخته شده نیز استفاده شد تا نزدیک به یک دهه پیش که با ایجاد تغییرات کمی در طول موج آن ، استفاده از هایفوتراپی برای لیفت صورت و جوانسازی پوست نیز استفاده گردید چرا که روش های درمانی نظیر میکرونیدلینگ یا میکرو درم همه بر روی لایه های سطحی پوست کارکرده و به همین خاطر برای از بین بردن جای زخم و جوش بیشتر موثر هستند اما هایفو برای از بین بردن چین و چروک و لیفت بیشتر استفاده می گردد.
اینکه امروزه کلینیک زیبایی آلما در منظریه رشت تحت نظر متخصص و پزشک زیبایی شروع به ارائه خدمات هایفو برای همشهریان رشتی و ساکنین استان گیلان نموده خبری خوشحال کننده بوده چرا که تا کنون بسیاری از افراد برای بهره مندی از این راهکار درمانی مجبور به مراجعه به تهران بودند و دوری راه و ناهماهنگی هایی که گاها پیش می آمد واقعا خسته کننده بود.اطلاعات بیشتر در این مورد رو می تونید بر روی وب سایت کلینیک آلما بیشتر مطالعه کنید.

  • alma RASHT
  • ۰
  • ۰

ممکن است شما نیز بر روی پوست دست خود یا قسمت های دیگر بدن اثر سوختگی های سطحی که گاها در دوران کودکی ایجاد شده وجود داشته باشد و تا کنون تلاش های متفاوتی برای از بین بردن آنها انجام داده باشید. امروز در این مطلب وبلاگ رشت کلینیک به معرفی میکرونیدلینگ که یکی از روش های موثر برای این منظور هست خواهیم پرداخت و می خواهیم به شما طرز استفاده آن جهت رفع اثر سوختگی بر روی پوست را توضیح دهیم.
اثر سوختگی بر روی سطح پوست بسته به عمق سوختگی متفاوت بوده و اگر میزان سوختگی زیاد باشد بطور قطع بدون جراحی های پیشرفته نمی توان جای آن را محو نمود و در برخی موارد حتی با جراحی های حرفه ای هم بطور صد در صدی برطرف نمی شود اما سوختگی های که وسعت کمتری داشته و میزان سوختگی در آنها کم است را با روش ها و کرم های مختلف می توان تا حد زیادی کم رنگ و محو نمود که یکی از روش های نوین برای این منظور لایه برداری سطحی از پوست که میکرونیدلینگ نامیده می شود بوده که امروزه در اکثر کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و به این ترتیب بدون نیاز به لیزر یا جراحی های سخت و پر هزینه با میکرونیدلینگ آثار بجا مانده از سوختگی و حتی جای جوش های کهنه باقیمانده بر روی پوست را از بین می برند.
میکرونیدلینگ
حال سوال این است که میکرونیدلینگ چیست و چگونه عمل می کند؟ در واقع اگر بخواهیم به بیانی کاملا ساده بگوئیم میکرونیدلینگ یک روش ساده و بر گرفته از روش های سنتی و تاریخی برای لایه برداری سطحی پوست بوده که این لایه برداری از طریق حرکت دادن یک غلطک کوچک که بر روی آن سوزن های بسیار ریزی با فاصله کم در کنار یکدیگر قرار گرفته اند انجام می شود. با وارد شدن بخشی از این سوزن ها به داخل پوست ضمن لایه برداری سطحی از آن باعث تحریک عصب های پوستی و بازسازی بخش های مختلف پوست می گردد که حاصل آن شفاف شدن ، سفت شدن ، ترمین و از بین رفتن جای سوختگی و چین و چروک پوست می باشد که بسته به نیاز می توان برای درمان هر کدام از این موارد از میکرونیدلینگ استفاده کرد.
بسیاری فکر می کنند به دلیل استفاده از سوزن این روش درد زیاد یا دوره نقاهت بالای دارد که در پاسخ باید بگوئیم که اصلا این طور نیست چرا که سوزن ها بسیار کوچک و میزان نفوذ آنها به داخل پوست نیز بسیار اندک است ضمن اینکه قبل از انجام میکرونیدلینگ از کرم های بی حس کننده نیز استفاده می شود.در باره دوران نقاهت نیز باید گفت که اگر این کار بر روی صورت خود انجام داده باشید فقط تا 48 ساعت پس از آن بهتر است زیر نور مستقیم خورشید قرار نگرفته و پس از آن نیز تا یک هفته با کرم ضد آفتاب بروید اما اگر میکرونیدلینگ بر روی دست یا پا انجام داده اید زیاد مورد خاصی یا دوران نقاهت خاصی نداشته و می توانید فعالیت های استاندارد خود را داشته و فقط در مورد فعالیت های ورزشی و استخر نیاز به رعایت موارد خاصی باشید.
در انتها پیشنهاد می کنیم حتما برای انجام کارهایی نظیر میکرونیدلینگ با پزشک خود مشورت کرده و نظر کارشناسانه ایشان را جویا و طبق دستورالعمل دکتر چه قبل و چه بعد از انجام عمل رفتار کرده و حتما فقط در کلینیک های مجاز و تحت نظر متخصص پوست و زیبایی این کار را انجام دهید تا خدایی ناکرده دچار سو استفاده افراد سودجو و سالن های آرایشی نشوید.

  • alma RASHT