رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

ارائه خدمات زیبایی و لیزر درمانی برای رفع موهای زائد امروزه در بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی ارائه می شود که ما در این وبلاگ بطور اختصاصی برسی کلینیک های واقع در استان گیلان و شهر رشت می باشد تا برای انتخاب بهترین به همشهریان خود کمک کرده باشیم.

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لیزر خوب در رشت

این روزها که لیزر موهای زائد به عنوان یک روتین مراقبت از پوست بوده که همه افراد حتی آقایان برای رفع موهای زائد خود به مراکز لیزر موهای زائد مراجعه می کنند ، انتخاب یک مرکز لیزر خوب در رشت شاید بسی سخت شده باشد ، چرا که علاوه بر اینکه نتیجه لیزر درمانی باید مطلوب باشد ، این جلسات باید عاری از هر گونه عوارض و آسیب ادامه پیدا کند. در ادامه می خواهیم به توضیح درباره این مطلب بپردازیم تا بتوانید بهترین مرکز لیزر را برای از بین بردن موهای زائد انتخاب کنید.

1- کلینیک زیبایی : به عنوان اولین مورد برای انتخاب یک کلینیک زیبایی ، از مجوزهای لازم از مراجع مربوطه اطمینان حاصل پیدا کنید. چرا که مرکزی که دارای مجوزهای قانونی باشد ، یقیناً قانونمند رفتار کرده و به طبع از دستگاه های تقلبی و یا اپراتور بی تجربه و آماتور استفاده نخواهد کرد. در نتیجه برای انجام خدمات لیزر ، بهترین دستگاه ها و تکنسین های متبحر را بکار خواهد گرفت تا مراجعین ، از نتایج لیزر رضایت کافی داشته باشند. همچنین از عوامل دیگری که برای انتخاب یک کلینیک لیزر موهای زائد مهم است ، لزوم رعایت بهداشت می باشد که باید مد نظر قرار دهید.

2- دستگاه لیزر موهای زائد : بعد از انتخاب یک کلینیک زیبایی خوب ، باید از برند دستگاه لیزر مطمئن شوید . یک دستگاه لیزر خوب ، باید دارای تاییدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا باشد تا فرد بتواند نتیجه خوبی از لیزر درمانی بگیرد. بعلاوه دستگاه های لیزر ترکیبی الکس - دایود نظیر رازولیزر آلمان که دارای هر سه طول موج الکس و دایود و اندیاگ می باشد و برای همه نوع رنگ پوست مناسب می باشند، می تواند انتخاب خوبی باشد. از آن گذشته دستگاه های جدید ، همگی دارای خنک کننده برای جلوگیری از درد و سوختگی هستند. بدین منظور می توانید از افرادی که به آن مرکز مراجعه کرده اند ، پرس و جو کنید.

3- هزینه لیزر موهای زائد : درباره هزینه باید گفت که نه باید خیلی هزینه بالا باشد و نه بصورت غیر طبیعی پایین. چرا که قیمتهای بالا در این روزها از نظر اقتصادی اصلاً به صرفه نخواهد بود و قیمتهای ارزان لیزر موهای زائد می تواند مربوط به دستگاه تقلبی یا قدیمی باشد که جدای از امکان ایجاد عوارض و آسیب پوستی ، بازده خوبی نخواهد داشت و یا تعداد جلسات لیزر را بالا می برد. بنابراین برای انتخاب مرکز لیزر موهای زائد ، هزینه را هم در نظر داشته باشید.

3- پزشک متخصص : هر کلینیک زیبایی باید مجهز به پزشک متخصص یا پزشک عمومی که دارای تخصص در زمینه لیزر درمانی است ، باشد تا قبل از انجام لیزر اقدام به مشاوره نماید و یا اینکه در صورت مشاهده عوارض ، دستورات لازم را به فرد مراجعه کننده بدهد. نظر به اینکه که مراکزی که به صورت غیر قانونی کار می کنند ، دارای پزشک نیستند ، لذا حتماً قبل از مراجعه ، از پزشک مرکز زیبایی مطمئن شوید.

4- اپراتور لیزر : مورد بعدی اپراتور یا تکنسین لیزر است که باید دارای تجربه کافی در زمینه لیزر داشته باشد و همچنین زیر نظر پزشک آموزش ببیند و مدارک مربوطه را از سازمان ذیربط گرفته باشد تا بتواند لیزر درمانی را به درستی انجام دهد. به عنوان مثال یک اپراتور لیزر باید آشنایی کامل با دستگاه لیزر ، انواع پوست و طول موج ها برای انتخاب نوع طول موج برای هر فرد و ... داشته باشد تا مراجعه کننده به بهترین نتیجه دست یابد.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه دستگاه لیزر از سازمان FDA آمریکا دارای تاییدیه بوده و به گونه ای ساخته شده که ایمن می باشد ، لذا از مهمترین عوامل ایجاد عوارض و سوختگی پوست در اثر لیزر می توان به اپراتور ناکارآمد اشاره کرد که در صورت انتخاب اشتباه طول موج و میزان و درجه تابش و ... می تواند باعث سوختگی و آسیب به پوست شود و یا اینکه با انتخاب نامناسب طول موج ، فرد از لیزردرمانی جواب درستی و مطلوبی نگرفته باشد.

ادامه مطلب در صفحه ویژگی های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد 

کلینیک زیبایی آلما در رشت

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

  • alma RASHT