رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

ارائه خدمات زیبایی و لیزر درمانی برای رفع موهای زائد امروزه در بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی ارائه می شود که ما در این وبلاگ بطور اختصاصی برسی کلینیک های واقع در استان گیلان و شهر رشت می باشد تا برای انتخاب بهترین به همشهریان خود کمک کرده باشیم.

  • ۰
  • ۰

بوتاکس دیستون

روزها و سالها که می گذرد و کم کم به دوران پیری می رسیم و این را می توان از روی سفید شدن موهایمان و چین و چروک پوست صورت متوجه شد، ازین رو راهکارهایی وجود دارد که می توان از چین و چروک و افتادگی پوست پیشگیری بعمل آورد و یکی ازین راهکارها تزریق بوتاکس است که بسیار پرطرفدار می باشد. بدین جهت شرکتهای زیادی در ایران و جهان به تولید بوتاکس مشغول شده اند که از آن جمله بوتاکس دیستون است.

بوتاکس چیست

 بوتاکس از باکتری بوتولونیوم گرفته می شود و سمی است که بر عضله ها تاثیر می گذارد و با توجه به اینکه حرکت زیاد ماهیچه ها و عضلات صورت ، عامل اصلی ایجاد خطوط و چروک است ، در نتیجه تزریق بوتاکس باعث از کار افتادن این عضله ها می شود که در نهایت چین و چروک از بین رفته و جوانسازی پوست شکل می گیرد. افزون بر این بوتاکس خواص درمانی داشته و در درمان پلک زدن غیر ارادی و عرق کردن دست و پا و زیر بغل کاربرد دارد.

بوتاکس دیستون

بوتاکس دیستون از سم بوتولونیوم نوع A ساخته شده و در کشور ایران توسط شرکت ایمن واکسن البرز تولید شده است و به عنوان یکی از بهترین برندهای بوتاکس که دارای گواهی نامه استاندارد ملی و بین المللی شناخته شده و کیفیت عالی دارد که قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است. تنها نکته در تزریق بوتاکس این است که باید توسط پزشک متبحر و در کلینیک زیبایی معتبر تزریق گردد.

از مزیت های بوتاکس دیستون اینست که با توجه به ضعیف سازی زیاد سم بوتولونیوم ، تاثیری بر ماهیچه های کناری نداشته و فقط بر ماهیچه های ناحیه مورد نظر تاثیر می گذارد. از دیگر مواد بکار رفته در بوتاکس دیستون ، آلبومین ، لاکتوز و هماگلوتینین را می توان نام برد و نظر به وجود لاکتوز ، این نوع بوتاکس در سابقه حساسیت به لبنیات و شیر تزریق نمی شود.

فواید تزریق بوتاکس دیستون

از فواید بوتاکس دیستون می توان به رفع و درمان خطوط و چین و چروک نظیر خط اخم و خط خنده ، خطوط پنجه کلاغی دور چشم و خطوط افقی پیشانی اشاره کرد که این خطوط با تاثیر منفی بر زیبایی صورت ، چهره را پیرتر نشان می دهند که با تزریق بوتاکس دیستون این خطوط عامل پیری از بین رفته و جوانی به چهره بر می گردد. همچنین از دیگر مزایای تزریق بوتاکس رفع افتادگی پوست و استحکام بخشیدن به پوست صورت که از طریق محدود کردن فعالیت ماهیچه های صورت امکانپذیر است.

قابل ذکر است که نتایج تزریق بوتاکس دیستون به سرعت قابل مشاهده است و ماندگاری آن بین 3 تا 6 ماه می باشد که بسته به سن و شرایط پوستی دارد و البته پس از 6 ماه مجدداً می توان تزریق را انجام داد.

بوتاکس دیستون و جوانسازی پوست

بوتاکس دیستون با هدف قرار دادن پایانه های عصبی ، از انقباض عضلات جلوگیری کرده و با ورود بوتاکس دیستون به زیر پوست ، این ماده توسط ماهیچه های هدف جذب می گردد و سیناپس های عصبی از کار می افتند که بدین ترتیب آثاری پیری پوست از بین رفته و جوانسازی پوست شکل می گیرد. از طرف دیگر بوتاکس دیستون تنها بر ناحیه تزریق تاثیر می گذارد و در نتیجه عضلات نواحی مجاور کاملاً دست نخورده می ماند.

ادامه مطلب در بوتاکس دیستون

کلینیک زیبایی آلما در رشت

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی