رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

ارائه خدمات زیبایی و لیزر درمانی برای رفع موهای زائد امروزه در بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی ارائه می شود که ما در این وبلاگ بطور اختصاصی برسی کلینیک های واقع در استان گیلان و شهر رشت می باشد تا برای انتخاب بهترین به همشهریان خود کمک کرده باشیم.

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پوست بدن به عنوان خارجی ترین عضو که همواره با محیط بیرونی در ارتباط بوده ، بیشترین تاثیر را از آب و هوا گرفته بطوری که در آب و هوای گرم یا بر اثر تابش نور خورشید رنگ دانه های آن تغییر و به رنگ تیره در آمده. به همین ترتیب در دیگر شرایط آب و هوایی مانند آب و هوای مرطوب نیز این مورد وجود خواهد داشت و اولین جایی که رطوبت موجود در هوا بر آن تاثیر می گذارد پوست بدن و صورت افراد می باشد که برای اینکه از تاثیرات و اثرات منفی آن در امان بمانیم نیازمند دانستن نکات مهم برای پاکسازی پوست در این نوع شرایط آب و هوایی هستیم که این مقاله از وبلاگ رشت کلینیک را بدان اختصاص داده ایم.
از آنجایی که پوست بدن دواقع مانند یک لایه بسته نبوده و پر است از روزنه های تنفسی و از آنجایی که رطوبت موجود در هوای رشت بر روی پوست نشسته و گاها خیسی آن را به راحتی می توان بر روی پوست لمس نمود ، باید بدانیم که در بسیاری از موارد باکتری ها و میکروب ها در هوای مرطوب وجود داشته و توسط قطره های آب و ذرات بخار معلق در هوا پراکنده و ممکن است به پوست افراد نشسته و در نتیجه آن موجب ایجاد بیماری های پوستی ، چین و چروک و خشکی پوست شوند که این مورد در شهر های امروزی که آلودگی خودرو ها و ماشین های صنعتی نیز وجود دارد بیش از پیش اهمیت یافته و نیازمند رسیدگی و پاکسازی پوست برای جلوگیری از مشکلات این پدیده می باشد.
از طرفی بسیاری از افراد با این مضوع خیلی ساده برخورد کرده و تصور می کنند که خب با این حال می توان هر روز چند مرتبه در ساعات مختلف صورت خود را بشویم تا آلودگی ها از آن پاک شود اما از این نکته مهم غافل هستند که پوست بصورت طبیعی دارای درجه ای از چربی و املاحی است که برای سلامت آن حیاتی بوده و شستشوی مکرر صورت و پوست موجب از بین رفتن آن گردیده که نتیجه آن خشکی و پوسته شدن سطح آن می گردد. این موضوع در مطلب تاثیر آب و هوای مرطوب رشت بر روی پوست  بصورت کامل تشریح شده و می توانید با مطالعه آن متوجه شوید که چرا فقط با شستشو نمی توان از لطافت و جوانی پوست در آب و هوای مرطوب استان های گیلان ، مازندران و رشت به تنهایی مراقبت کرد.
راهکار بهتر و ایمن تر در این موارد این است که اول از همه جنس پوست خود را بشناسید که در این مورد می توانید از متخصصین مربوطه در این حوزه کمک بگیرید . سپس برای شستشو و تمیز نگهداشتن سطح پوست خود از مواد شوینده و رطوبت رسان های مختص خود استفاده کنید و دقت نمائید که حتما برای آب و هوایی که شما مد نظر دارید ساخته و توسط یک متخصص توصیه شده باشد چرا که در بازار بسیاری مواد شوینده ، نگهدارنده و ویتامینه هایی وجود دارند که با فرض کیفیت مطلوب ، برای انواع افراد بصورت یکسان مناسب نبوده و صرف اینکه یکی از دوستان یا آشنایان شما از آن نتیجه مناسبی دریافت نموده تضمینی بر مناسب بودن آن محصول برای پاکسازی و جوان نگه داشتن پوست شما نیست و حتی ممکن است برعکس آثار منفی نیز برای شما به دنبال داشته باشد.

  • alma RASHT