رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

ارائه خدمات زیبایی و لیزر درمانی برای رفع موهای زائد امروزه در بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی ارائه می شود که ما در این وبلاگ بطور اختصاصی برسی کلینیک های واقع در استان گیلان و شهر رشت می باشد تا برای انتخاب بهترین به همشهریان خود کمک کرده باشیم.

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

موهای ناخوشایند دست ، پا و ... ، ساعتهایی که صرف اصلاح کردن مو می شود ، ترس از شیو کردن و مشکلات بعد از آن ، همه و همه فکر و ذهن ما را به خود درگیر می کند و فکر اینکه تنها کاری که می تواند به ما کمک کند ، لیزر موهای زائد است ، بسیار هیجان انگیز است. با لیزر درمانی هم از نظر زمان و هزینه صرفه جویی می شود و هم عوارض جانبی چون قرمزی و خارش بعد از اصلاح از بین می رود. اما با تمام این حرفها ، شایعاتی درباره این روش پرطرفدار به گوش می رسد. شایعاتی چون لیزر موهای زائد خطر افزایش سرطان ، ناباروری ، جوش و آکنه و  ... را افزایش می دهد که تنها در همین حد باقی مانده و اثبات علمی ندارد. در ادامه به علم روش لیزر می پردازیم.

آیا لیزر موهای زائد ایمن است؟

در واقع بهترین و موثرترین روش رفع موهای زائد را می توان با لیزر تجربه کرد. لیزر پرتو نوری با ویژگی های خاص و بسیار پرانرژی که می تواند در بسیاری از زمینه ها چون پزشکی و صنعت مورد استفاده قرار گیرد و همچنین لیزر یک فناوری است که با لحاظ کردن ویژگی های خاص نظیر طول موج و بهینه سازی روی فناوری لیزر دستگاهی نظیر دستگاه لیزر موهای زائد ارائه داد و می توان به این نتیجه مطلوب رسید که این تکنولوژی به قدری دقیق طراحی شده است که بدون تاثیر روی بافتهای بدن از جمله پوست و ارگانهای داخلی، باعث حذف موهای زائد شد و این دلیل ایمن بودن روش لیزر می باشد.

در توضیح عملکرد لیزر موهای زائد می توان گفت که اساس کار لیزر بدین گونه است که پرتو لیزر مستقیماً رنگدانه یا همان ملانین موجود در فولیکول مو را هدف قرار داده و باعث گرم شدن ، آسیب و در نهایت سوزاندن آن می شود که نتیجه نهایی حذف موهای زائد می باشد. فولیکول مو از دو قسمت تشکیل شده است. یک قسمت اپیتلیال برای تکثیر سلولی و قسمت رشد مو بوده و قسمت بعدی مزانشیمال که به پیاز مو ختم می شود و قسمت اصلی ساختار مو می باشد. مزانشیمال شامل ملانوسیت های تعیین کننده رنگ مو نیز هستند. درحقیقت فولیکول محل تولید مو در پوست می باشد.

آیا لیزر موهای زائد در بانوان باعث نازایی می شود ؟

نازایی و ناتوانی در بارداری عارضه یا در واقع شایعه دیگری است که بانوان برای انجام لیزر موهای زائد نگران آن هستند. نگرانی از آنجا به نظر می آید که در لیزر موهای بیکینی یا اطراف آن ، پرتو لیزر عمیق تر شده و به تخمدان ها رسیده و در کار آنها ایجاد اختلال کند. الیزابت هیل استاد دانشکده پزشکی در دانشگاه نیویورک در پاسخ به این سوال می گوید : لیزرهایی که ما استفاده می کنیم با عمق نفوذ کمتر از یک میلی متر در پوست بوده و هیچ راهی به سمت تخمدان ندارد. با این حال در ادامه توضیح داد اگر هم پرتو لیزر به تخمدان می رسید کاری نمی توانست انجام دهد چون عملکر لیزر روی رنگدانه های مو بوده و هیچ تاثیری روی باروری بانوان نخواهد داشت. بنابراین ، نگرانی در این باره وجود ندارد و می توانید با خیال راحت به لیزر موهای زائد بیکینی بپردازید.

برای انجام خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد ، همیشه در ابتدا مشاوره و تحقیق درستی بعمل آورده و سپس اقدام به انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در رشت نموده تا بتوانید عالیترین نتیجه را از لیزر داشته باشید.

کلینیک زیبایی آلما در رشت با ارائه خدمات لیزر موهای زائد و خدمات زیبایی و جوانسازی پوست چون هایفوتراپی ، آراف تراپی ، پاکسازی پوست ، آنزیم تراپی پوست ، مزوتراپی ، میکرونیدلینگ و ... به همراه مشاوره رایگان با شماره تماس 01333662196 و واتس اپ 09125396478 در خدمت شما عزیزان می باشد.

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

  • alma RASHT