رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

ارائه خدمات زیبایی و لیزر درمانی برای رفع موهای زائد امروزه در بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی ارائه می شود که ما در این وبلاگ بطور اختصاصی برسی کلینیک های واقع در استان گیلان و شهر رشت می باشد تا برای انتخاب بهترین به همشهریان خود کمک کرده باشیم.

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

حتما تبلیغات و تیزر های متعددی که در بار رفع موهای بدن بصورت دائمی با لیزر دیده و یا در باره آن شنیده اید. شاید شما هم به دنبال راهکار های جدید برای خلاص شدن از موهای زائد بدنتان هستید و از موبر ها و اپیلاسیون ها خسته شده اید اما به لیزر در مانی نیز اعتماد کامل نداشته و می خواهید بیشتر در مورد آن بدانید. از این رو تصمیم گرفتیم در این مطلب روش لیزر موهای زائد بدن را بطور کامل ، روش ها ، مزایا و معایب آن را مورد برسی قرار دهیم.
در واقع لیزر درمانی نوعی تاباندن امواج به ریشه های موی بدن شماست که باعث از بین فتن و در نتیجه رشد نکردن مجدد موهای آن ناحیه می گردد. این کار از طریق چند روش که دایود الکس و الکسندریت مهمترین آنها هستند انجام می شود که هرکدام از آنها دارای طول موج های متفاوت و اثر بخشی متفاوتی هستند اما اینکه کدامیک برای شما مناسب است به عهده پزشک بوده و بهتر است خودتان در این مورد تصمیم نگیرید.
از مزایای این روش می توان گفت اثر بخشی آن در حدود 3 تا 5 جلسه می باشد و تقریبا تمامی موهای زائد بدن شما را از بین می برد اما از معایب آن هم به هزینه های بالا تر نسبت به روش ها و موبر های سنتی می توان اشاره نمود.البته با توجه به تاثیر بلند مدت لیزر موهای زائد بدن بر رشد موها می توان آن را در طول زمان اقتصادی و مقرون بصرفه در نظر گرفت. اگر برای اولین بار است که از این روش استفاده می کنید حتما پیشنهاد می کنم به مراکز زیبایی که در رشت و یا هر شهر دیگری وجود داشت بدون اطلاع از تخصص و تجربه کار آنها در این زمینه مراجعه نفرمائید چرا که در صورت نا متخصص بودن اپراتور ممکن است لیزر باعث سوختگی سطح پوست شما و یا از آن بدتر سوختگی به هماره لکه های سیاهی که جای آن همیشه باقی می ماند.

  • alma RASHT