رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

ارائه خدمات زیبایی و لیزر درمانی برای رفع موهای زائد امروزه در بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی ارائه می شود که ما در این وبلاگ بطور اختصاصی برسی کلینیک های واقع در استان گیلان و شهر رشت می باشد تا برای انتخاب بهترین به همشهریان خود کمک کرده باشیم.

  • ۰
  • ۰

حتما تبلیغات و تیزر های متعددی که در بار رفع موهای بدن بصورت دائمی با لیزر دیده و یا در باره آن شنیده اید. شاید شما هم به دنبال راهکار های جدید برای خلاص شدن از موهای زائد بدنتان هستید و از موبر ها و اپیلاسیون ها خسته شده اید اما به لیزر در مانی نیز اعتماد کامل نداشته و می خواهید بیشتر در مورد آن بدانید. از این رو تصمیم گرفتیم در این مطلب روش لیزر موهای زائد بدن را بطور کامل ، روش ها ، مزایا و معایب آن را مورد برسی قرار دهیم.
در واقع لیزر درمانی نوعی تاباندن امواج به ریشه های موی بدن شماست که باعث از بین فتن و در نتیجه رشد نکردن مجدد موهای آن ناحیه می گردد. این کار از طریق چند روش که دایود الکس و الکسندریت مهمترین آنها هستند انجام می شود که هرکدام از آنها دارای طول موج های متفاوت و اثر بخشی متفاوتی هستند اما اینکه کدامیک برای شما مناسب است به عهده پزشک بوده و بهتر است خودتان در این مورد تصمیم نگیرید.
از مزایای این روش می توان گفت اثر بخشی آن در حدود 3 تا 5 جلسه می باشد و تقریبا تمامی موهای زائد بدن شما را از بین می برد اما از معایب آن هم به هزینه های بالا تر نسبت به روش ها و موبر های سنتی می توان اشاره نمود.البته با توجه به تاثیر بلند مدت لیزر موهای زائد بدن بر رشد موها می توان آن را در طول زمان اقتصادی و مقرون بصرفه در نظر گرفت. اگر برای اولین بار است که از این روش استفاده می کنید حتما پیشنهاد می کنم به مراکز زیبایی که در رشت و یا هر شهر دیگری وجود داشت بدون اطلاع از تخصص و تجربه کار آنها در این زمینه مراجعه نفرمائید چرا که در صورت نا متخصص بودن اپراتور ممکن است لیزر باعث سوختگی سطح پوست شما و یا از آن بدتر سوختگی به هماره لکه های سیاهی که جای آن همیشه باقی می ماند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.