رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

ارائه خدمات زیبایی و لیزر درمانی برای رفع موهای زائد امروزه در بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی ارائه می شود که ما در این وبلاگ بطور اختصاصی برسی کلینیک های واقع در استان گیلان و شهر رشت می باشد تا برای انتخاب بهترین به همشهریان خود کمک کرده باشیم.

  • ۰
  • ۰

لیزر موهای زائد صورت

موهای زائد صورت از جمله مواردیست که زیبایی چهره را کم می کند و حتی آقایان نیز با رویش موهای اضافی در گونه یا پشت گردن هم با مشکل مواجه هستند. ازین رو افراد هر لحظه به فکر از بین بردن موهای صورت خود با روشهای مختلف بوده که درین بین لیزر موهای زائد صورت را می توان بهترین روش برای رفع موهای صورت معرفی نمود چرا که اگرچه باعث حذف موهای زائد بصورت همیشگی نمی گردد ، اما با کاهش دائمی موهای زائد همراه بوده و دارای نتایج طولانی مدت است و برای ماه ها افراد را از شیو کردن و روشهای دیگر رفع موهای زائد رهایی می دهد.

لیزر موهای زائد صورت

با توجه به اینکه پوست صورت در زیبایی چهره بسیار تاثیرگذار است ، لذا موهای زائد صورت از زیبایی چهره کاهش می دهد و برای فرد آزاردهنده می باشد. ازین رو لیزر موهای زائد صورت روشی است که با استفاده از پرتو نور شدید و متمرکز موهای صورت را در طی 8 جلسه از بین می برد و پس از آن نیاز به جلسات ترمیم چند ماه می باشد تا با کاهش دائمی موهای زائد از روشهای دیگر راحت شویم. لیزر موهای زائد صورت برای خانم ها در نواحی مختلف صورت از جمله پشت لب و چانه ، خط ریش ، گونه و ... و برای آقایان در نواحی گونه ، زیر حلق ، گوش و گردن و ... کاربرد دارد.

عملکرد لیزر موهای زائد صورت بدین صورت است که پرتو نور پر انرژی با هدف گیری ملانین یا رنگدانه مو به زیر پوست در ناحیه فولیکول مو ارسال شده و با گرم کردن فولیکول مو آن را از بین می برد و با توجه به اینکه فولیکول مو محلی برای پرورش و رویش مو می باشد که ریشه مو درآن قرار دارد ، با آسیب دیدن فولیکول مو ، دیگر مویی رشد نخواهد کرد.

چه انتظاری از لیزر موهای زائد صورت داریم ؟

لیزر موهای زائد صورت که روشی ایمن و بدون عوارض است ، دارای نتایج طولانی مدت بوده و اصلاح های مکرر موهای زائد را کاهش می دهد و با آسیب به فولیکول موهای زائد ، این امکان را فراهم می کند که برای ماه ها از رشد موهای زائد خبری نباشد. اما ذکر این نکته مهم است که جلسات لیزر موهای زائد صورت باید بصورت 8 جلسه ماهیانه تکمیل شده باشد و فرد به دوره شارژ رسیده باشد که در ابتدا بسته به رویش موی که در هر فرد متفاوت است ، این دوره ترمیم دو تا سه ماهه برنامه ریزی می شود و پس از آن به دوره های6 ماهه و طولانی تا یکسال می رسیم.

اما آنچه از جلسات لیزر موهای زائد صورت انتظار داریم ، این است که کارشناس لیزر یا پزشک ، با بررسی موهای صورت از نظر رنگ پوست و رنگ مو ، جنس و ضخامت مو ، طول موج و درجه لیزر را درست انتخاب کند تا نتایج لیزر درمانی مطلوب باشد. همچنین تکنسین لیزر برای محافظت از چشم به فرد عینک مخصوص لیزر داده و با مالیدن ژل سونوگرافی بر روی نقاط مورد نظر ، با استفاده از دستگاه پرتو لیزر را به زیر سطح پوست ارسال می کند تا فولیکول مو را برای آسیب رساندن نشانه بگیرد که همراه با گرم شدن مو می باشد. همچنین به منظور بررسی توانایی تحمل فرد ، در ابتدا پرتو نور لیزر به پوست فرستاده می شود و در صورتی که خوب جواب داد ، از همین درجه برای لیزر موهای زائد صورت استفاده می شود.

مزایای لیزر موهای زائد صورت چیست ؟

  • کاهش دائمی رشد موهای صورت در بانوان و آقایان
  • ایمن ، بدون درد و ناراحتی ، بدون آسیب به بافت های بدن و پوست و ...
  • صرفه جویی در وقت و هزینه
  • با حداقل عوارض همچون قرمزی ، تورم یا درد خفیف که بسرعت رفع می شود.
  • دارای سیستم کولینگ یا خنک کننده برای کاهش احساس گرمای لیزر
  • بدون دوره نقاهت
  • مناسب برای انواع پوست حتی پوستهای تیره
  • دارای نتایج طولانی مدت

 

ادامه در لیزر موهای زائد صورت

کلینیک زیبایی آلما در رشت

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی