رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

ارائه خدمات زیبایی و لیزر درمانی برای رفع موهای زائد امروزه در بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی ارائه می شود که ما در این وبلاگ بطور اختصاصی برسی کلینیک های واقع در استان گیلان و شهر رشت می باشد تا برای انتخاب بهترین به همشهریان خود کمک کرده باشیم.

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مزایای لیزر موهای زائد در رشت

با اختراع دستگاه لیزر موهای زائد در جهان همه افراد خصوصا خانم ها از شر رشد روز افزون موهای زائد رهایی یافتند و با روشهای مختلف نظیر اپیلاسیون و بند و موچین خداحافظی کردند. روش لیزر موهای زائد بسیار ایمن در حذف موهای زائد بوده و از سازمان غذا و داروی امریکا تاییدیه دریافت کرده است و این گواهی است بر موثر بودن این روش که با آسیب به فولیکول مو باعث توقف رشد موهای ناخواسته می گردد و در درازمدت به کاهش دائمی موهای زائد می انجامد.

لیزر موهای زائد روشی است که از نور شدید و متمرکز لیزر استفاده می کند و با ارسال آن به زیر پوست در ناحیه قرارگیری فولیکول مو باعث آسیب رساندن به فولیکول مو شده و از آنجا که فولیکول مو کیسه ای برای پرورش و رشد مو در آن است ، لذا با آسیب دیدن آن ، دیگر مویی رشد نخواهد کرد. در ادامه با مزایای لیزر موهای زائد آشنا می شویم:

1- سرعت بالا :

با توجه به اینکه هر شات از لیزر موهای زائد ، تعداد قابل توجهی از فولیکول های مو در زیر پوست را نشانه می گیرد ، لذا سرعت انجام آن بالا می شود و برای لیزر فول بادی در حدود ۳۰ دقیقه زمان بیشتر لازم نیست. ازین رو بنا به چرخه رشد مو که باید در فاز فعال باشد ، برای اینکه نور لیزر به تمامی فولیکول های مو برسد ، در نتیجه لازمست که لیزر درمانی بصورت ۶ تا ۸ جلسه ماهیانه برنامه ریزی شود و پس از ان جلسات ترمیم که در افراد متفاوت است. اما در نهایت همه به شارژ یکساله خواهند رسید که این یعنی کاهش دائمی موهای زائد با لیزر.

۲- درد کم :

اگرچه در زمان لیزر درمانی ، احساس ناراحتی کمی داشته باشید ، اما به دلیل سریع بودن جلسات لیزر ، بر خلاف تصور بیشتر افراد ، تحمل آن راحت می باشد. از سوی دیگر در هنگام انجام لیزر موهای زائد تنها درد کم همانند سوزن سوزن شدن به همراه گرما حس می شود و لذا روشی بدون درد یا با کمترین درد در پوست می باشد. از طرفی دستگاه های لیزر موهای زائد جدید در جهان دارای خنک کننده های بسیار قوی هستند که با خنک کردن پوست ، این احساس گرما و درد را هم از بین می برد.

3- دقت بالا :

لیزر موهای زائد دارای طراحی دقیق بوده بنحوی که تنها رنگدانه فولیکول مو در میلی متر ابتدایی پوست را هدف می گیرد ، لذا بدون آسیب رساندن به پوست تنها فولیکول مو را سوزانده تا دیگر مویی رشد نکند. اما از آنجا که خطای اپراتور لیزر یکی از موارد ایجاد آسیب به پوست است ، لذا توجه داشته باشید که لیزر موهای زائد باید در بهترین کلینیک زیبایی در رشت و زیر نظر پزشک توسط اپراتور لیزر ماهر با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مجهز به سیستم خنک کننده انجام گیرد تا بدون عوارض باشد.

4- مناسب برای فول بادی یا تمام بدن و حتی صورت

لیزر موهای زائد برای کل بدن مناسب است و در هر ناحیه از بدن که فولیکول مو وجود داشته باشد البته بجز مژه و ابرو و اطراف چشم ، می توان لیزر انجام داد نظیر کل دست ، کل پا ،  شکم ، کمر ، زیربغل ، بیکینی ، باسن و ... که باید موهای این نواحی در حدی ضخیم باشد که توسط نور لیزر شناسایی شود ، چرا که موهای کرکی قابل شناسایی توسط نور لیزر نبوده و لیزر درمانی بی فایده خواهد بود.

ادامه در صفحه مزایای لیزر موهای زائد

کلینیک زیبایی آلما در رشت

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

  • alma RASHT