رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

ارائه خدمات زیبایی و لیزر درمانی برای رفع موهای زائد امروزه در بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی ارائه می شود که ما در این وبلاگ بطور اختصاصی برسی کلینیک های واقع در استان گیلان و شهر رشت می باشد تا برای انتخاب بهترین به همشهریان خود کمک کرده باشیم.

  • ۰
  • ۰

خبر خوب اینکه مرکز هایفوتراپی در کلینیک زیبایی آلما راه اندازی شده و همونطور که می دونید با استفاده از این روش به راحتی و تا حد قابل ملاحضه ای می توان جوانسازی پوست را بدون درد و بخیه انجام داد.
درواقه هایفوتراپی تنها روشی است که با استفاده از ترکز نیرو بر روی محل درمان می تواند تا این حد عمق نفوذ داشته و لایه های کم کار که در عمق پوست شما قرار گرفته اند و مشکلاتی نظیر چین و چروک ، افتادگی و شلی پوست و پیری پوست را دچار می شوند همگی حاصل کم کاری این لایه ها بوده چرا که با افزایش سن افراد این لایه ها دچار تنبلی و کم کاری می شوند اما جای نگرانی در این مورد وجود نداشته چرا که امروزه هایفو تراپی قادر است بدون ایجاد تغییرات در سطح خارجی پوست شما ، فقط لایه های عمقی آن را مورد درمان و باعث ترشح و کارکرد غدد این لایه ها شود که نتیجه آن جوانسازی و از بین رفتن چین و چروک های صورت شما خواهد بود.
بیاید کمی بیشتر راجب به نحوه عملکرد هایفو صحبت کنیم تا با این روش درمانی کمی بیشتر آشنا شویم. در واقع هایفو تراپی درمانی بوده که از دیر باز برای درمان اختلالات عصبی مورد استفاده قرار می گرفته به این صورت که با متمرکز کردن امواج از طریق دستگاه نقطه یا عصب مورد درمان را تحریک می کردند. کمی بعد تر از این روش درمانی برای بازپروری ریشه موهای ریخته شده نیز استفاده شد تا نزدیک به یک دهه پیش که با ایجاد تغییرات کمی در طول موج آن ، استفاده از هایفوتراپی برای لیفت صورت و جوانسازی پوست نیز استفاده گردید چرا که روش های درمانی نظیر میکرونیدلینگ یا میکرو درم همه بر روی لایه های سطحی پوست کارکرده و به همین خاطر برای از بین بردن جای زخم و جوش بیشتر موثر هستند اما هایفو برای از بین بردن چین و چروک و لیفت بیشتر استفاده می گردد.
اینکه امروزه کلینیک زیبایی آلما در منظریه رشت تحت نظر متخصص و پزشک زیبایی شروع به ارائه خدمات هایفو برای همشهریان رشتی و ساکنین استان گیلان نموده خبری خوشحال کننده بوده چرا که تا کنون بسیاری از افراد برای بهره مندی از این راهکار درمانی مجبور به مراجعه به تهران بودند و دوری راه و ناهماهنگی هایی که گاها پیش می آمد واقعا خسته کننده بود.اطلاعات بیشتر در این مورد رو می تونید بر روی وب سایت کلینیک آلما بیشتر مطالعه کنید.