رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

ارائه خدمات زیبایی و لیزر درمانی برای رفع موهای زائد امروزه در بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی ارائه می شود که ما در این وبلاگ بطور اختصاصی برسی کلینیک های واقع در استان گیلان و شهر رشت می باشد تا برای انتخاب بهترین به همشهریان خود کمک کرده باشیم.

  • ۰
  • ۰

روش های درمانی بهبود قابلیت ارتجاعی پوست

هایفوتراپی :

در پی نیاز امروز جهان به زیبایی و دستیابی به اکسیر جوانی، تکنولوژی های نوین به بازار زیبایی و پوست عرضه شده که یکی از آنها دستگاه هایفوتراپی می باشد که جزو بهترین روشهای لیفت و جوانسازی پوست صورت می باشد . این روش بدون درد یا خونریزی ، بدون دوره نقاهت و کاملاً غیرتهاجمی می باشد. هایفوتراپی با استفاده از امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا روی لایه های زیرین پوست کار کرده و کلاژن سازی را تحریک می کند. با انجام هایفوتراپی صورت ، افتادگی پوست درمان شده و نیز قابلیت ارتجاعی آن که در اثر افزایش سن شکل گرفته ، بهبود پیدا می کند. هایفوتراپی به صورت جلسه یک ساعته بوده و به صورت سالیانه انجام می گیرد. نتیجه اولیه آن به میزان 20% بوده که قابل مشاهده است . اما 80 درصد بقیه بعد از حدود دو تا سه ماه بعد از کلاژن سازی پوست مشهود می گردد و تا یک سال ماندگاری خواهد داشت.

آراف تراپی :

آراف تراپی روشی برای لیفت و جوانسازی پوست می باشد . دستگاه آراف با ارسال امواج رادیوفرکوئنسی به لایه های میانی پوست ، باعث گرم شدن لایه های پوست شده و پاسخ پوست به این گرما ، افزایش کلاژن سازی برای بازسازی و ترمیم پوست می باشد. آراف با انواع پوست سازگار بوده و در درمان افتادگی های پوست ، بهبود چروک ، لیفت صورت ، سفت شدن عضلات صورت به همراه بهبود خاصیت ارتجاعی پوست به کار می رود. نتایج آراف بهبود کیفیت پوست و شفافیت و درخشش صورت به وضوح آشکار می باشد. آراف به صورت 6 تا 8 جلسه دوره ای انجام می پذیرد و حدوداً چندین ماه ماندگاری دارد و جزو محبوبترین روشها شناخته شده است.

ژل اسید هیالورونیک :

اسید هیالورونیک ، یک هیدروکربن طبیعی ، زمینه ساز بافت همبند پوست ، آبرسان ، جذب کننده رطوبت و حفظ آن و مغذی برای پوست بوده که به صورت طبیعی در بافت پوست بدن و نیز استخوان ها ، چشم و غضروف وجود دارد. این اسید در برابر میکروارگانسیم ها مانع ایجاد می کند و در تولید و ترمیم پروتئین های کلاژن و الاستین کمک می رساند. اما با گذشت زمان و افزایش سن مقدار آن در پوست کاهش می یابد. با تزریق ژل اسیدهیالورونیک می توان قابلیت ارتجاعی پوست را بهبود داد و در افزایش حجم نقاطی از پوست صورت که دچار کاهش حجم یا فرورفتگی و چروک شده اثر بخش است. در نهایت شاهد پوستی جوان با شفافیت و لطافت شگفت انگیز خواهیم بود.

کلینیک زیبایی آلما در رشت ارائه دهنده خدمات زیبایی ، جوانسازی پوست و لیزر موهای زائد می باشد. خدماتی نظیر هایفوتراپی ، آراف تراپی ، میکرونیدلینگ ، پارافین تراپی ، پاکسازی پوست ، آنزیم تراپی پوست ، مزوتراپی ، هیدرودرمی موی سر ، مزوتراپی مو ، ماساژ صورت ، کربوکسی تراپی ، تزریق ژل ، تزریق بوتاکس و ...

ابتدا مشاوره با متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در رشت ، سپس انتخاب روش درمانی زیبایی با شماره های 01333662196 و واتس اپ 09125396478

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

نظرات (۱)

  • تخت سه شکن بیمارستانی
  • سلام وقتتون بخیر، ممنون از مطالب خوب و مفیدی که در اختیار مخاطب هاتون میذارید. خوشحال میشیم که از سایت ما هم دیدن کنید و نظراتتون رو بفرمایید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی