رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

ارائه خدمات زیبایی و لیزر درمانی برای رفع موهای زائد امروزه در بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی ارائه می شود که ما در این وبلاگ بطور اختصاصی برسی کلینیک های واقع در استان گیلان و شهر رشت می باشد تا برای انتخاب بهترین به همشهریان خود کمک کرده باشیم.

  • ۰
  • ۰

جوانسازی پوست دور چشم :

- کرم مخصوص دور چشم :

کرم های دور چشم انواع مختلفی با مواد تشکیل دهنده متفاوت دارد.  کرم دور چشم باید خصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی داشته و بهترین آن فاقد چربی بوده و دارای اسید هیالورونیک غلیظ می باشد. مهم ترین مواد تشکیل دهنده آنتی اکسیدان بوده که که در حذف رادیکال های آزاد ایجاد شده در اثر اشعه UV و دیگر آلودگیها موثر و مفید می باشد. آنتی اکسیدان هایی که در کرم های دور چشم موجودند عبارتند از ویتامین C ,k, E و B3  و چای سبز که روند پیری را کند می کنند و در جوانسازی پوست موثرند.

- مرطوب کردن پوست دور چشم

**آیا از مرطوب کننده پوست می توان برای دور چشم استفاده کرد ؟

بله . فقط تا وقتی که موجب سوزش و تحریک چشم نشود و بتواند بخوبی رطوبت رسانی کند.

روشهای کلینیکی جوانسازی پوست دور چشم :

- لایه برداری پوست با لیزر :

کمپانی های بزرگ دنیا جدا از دستگاه لیزر موهای زائد ، دستگاه های لیزر دیگری نیز جهت مصارف دیگر تولید کرده اند. یکی از این دستگاه های لیزر فرکشنال برای پوست می باشد. این روش در رفع گودی دور چشم ، تحریک کلاژن سازی و رفع چین و چروک بسیار مفید است.

- تزریق ژل یا فیلر :

میتوان گفت بهترین روش برای کاهش چروک پوستی زیر چشم و رفع گودی و تیرگی آن تزریق ژل یا همان فیلر می باشد که نیاز به تمدید حدود 12 تا 18 ماهه دارد.

- آراف تراپی یا آراف فرکشنال :

آراف تراپی روشی جدید ، بدون درد و غیر تهاجمی برای جوانسازی اطراف چشم و از بین بردن خطوط و چروک که در لایه های میانی پوست عمل کرده ، بکار برده می شود. فاصله بین جلسات حدود یک تا دوهفته می باشد.

- مزوتراپی دور چشم :

مزوتراپی دور چشم روشی تزریقی در درمان تیرگی و گودی دور چشم می باشد. مواد تزریقی شامل ویتامین ها ، هورمون ها، آنزیم ها ، عصاره های گیاهی ، مواد معدنی و داروهای خاص بوده و به لایه میانی پوست تزریق می گردد. برای کسب نتیجه عالی نیاز به تکرار جلسات تا 8 جلسه می باشد.

- تزریق بوتاکس :

روشی تزریقی با سم بوتولونیوم به زیر پوست که در برطرف کردن خطوط دور چشم معروف به خطوط پنجه کلاغی موثر می باشد.

- میکرودرم ابریژن :

روشی است که با استفاده از دستگاه لایه برداری پوست در بیرونی ترین لایه انجام شده تا کاهش چروک دور چشم ناشی از رنگدانه های تیره خصوصاً ناشی از آفتاب را شاهد باشیم . در این روش با اسپری کردن کریستال های ریز روی پوست توسط دستگاه ، باعث حذف سلولهای مرده پوست و رشد سلولهای جدید می شود.

** پکیج درمان دور چشم (پاکسازی پوست دور چشم) در کلینیک زیبایی آلما در رشت شامل آراف تراپی دور چشم ، ماساژ دور چشم ، درما اکسی ، مزوتراپی دور چشم با سرم ها ، ویتامین ها ، عصاره ها و داروهای مخصوص صورت می پذیرد که بسیار نتیجه بخش می باشد.

رسیدگی و مراقبت از پوست دور چشم برای حفظ زیبایی و شادابی و جوانی بسیارمهم می باشد. اگر به دنبال بهترین کلینیک زیبایی در رشت هستید ، می توانید خدمات زیبایی و جوانسازی کلینیک زیبایی آلما را تجربه کنید. علاوه بر موارد فوق افتخار داریم با هایفوتراپی برای لیفت و جوانسازی صورت ، میکرونیدلینگ روشن کردن پوست و برطرف کردن لک صورت ، آنزیم تراپی پوست ، پارافین تراپی پوست و .... در خدمت شما عزیزان باشیم.

شماره تماس جهت مشاوره : 01333662196 و واتس اپ 09125396478

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

سایت : https://almask.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی