رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

ارائه خدمات زیبایی و لیزر درمانی برای رفع موهای زائد امروزه در بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی ارائه می شود که ما در این وبلاگ بطور اختصاصی برسی کلینیک های واقع در استان گیلان و شهر رشت می باشد تا برای انتخاب بهترین به همشهریان خود کمک کرده باشیم.

  • ۰
  • ۰

هایفرکوئنسی چیست ؟

هایفرکوئنسی دستگاهی برای پاکسازی پوست می باشد که در درمان آکنه و جوش فعال کمک کرده و به عنوان یک ضدعفونی کننده ، ضد باکتری و ضد میکروب می باشد. در این روش مولکول اکسیژن با فرکانس بالا در سطح عمیق پوست عمل کرده و در اواخر پاکسازی پوست برای رفع التهاب و اکسیژن رسانی پوست انجام می پذیرد.

فواید هایفرکوئنسی در پاکسازی پوست :

- اکسیژن رسانی پوست

- آبرسانی پوست

- افزایش تولید کلاژن و الاستین

- کاهش التهاب و قرمزی

- کاهش تولید چربی و سموم

-  رفع منافذ بزرگ پوستی

- بهبود سلامت و ایمنی پوست

- صاف شدن پوست

- درمان آکنه

- افزایش گردش خون

- رفع خطوط و چروک پوستی

- ضد عفونی کننده

پکیج پاکسازی پوست در کلینیک زیبایی آلما در رشت برای افراد دارای جوش و آکنه بسیار مناسب می باشد. زمان انجام این روش بستگی به پوست و مشکلات پوستی بین 6 تا 8 جلسه به صورت ماهانه متغیر می باشد تا بهترین نتیجه را داشته باشد. مشاوره قبل از انجام هر نوع خدمات زیبایی و پوستی لازم و ضروری است . شماره تماس 01333662196 و واتس اپ 09125396478 جهت پاسخگویی و مشاوره رایگان در خدمت شما زیباپسندان می باشد. 

خدمات زیبایی و جوانسازی نظیر هایفوتراپی ، آراف تراپی ، میکرونیدلینگ ، پاکسازی پوست ، آنزیم تراپی پوست ، مزوتراپی ، تزریق ژل ، تزریق بوتاکس ، مزوتراپی مو ، پارافین تراپی ، لیزر موهای زائد و .... جزء خدمات بهترین کلینیک زیبایی در رشت می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی