رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

ارائه خدمات زیبایی و لیزر درمانی برای رفع موهای زائد امروزه در بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی ارائه می شود که ما در این وبلاگ بطور اختصاصی برسی کلینیک های واقع در استان گیلان و شهر رشت می باشد تا برای انتخاب بهترین به همشهریان خود کمک کرده باشیم.

  • ۰
  • ۰

مراقبتهای پوست در فصل زمستان :

سرمای زیاد در فصل زمستان ، شما را از بیرون رفتن و گشت  گذار در طبیعت غافل نمی کند . هوای سرد ، آتش درست کردن ، چای داغ هیزمی ، قهوه و شکلات داغ  و ... در این فصل بسیار دلچسب است. اما آب و هوای سرد و خشک در زمستان ، پوست را خشک و بسیار حساس می کند و مراقبتهایی در این فصل نیاز دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مراقبتهای پوست در فصل زمستان :

- کوتاه کردن زمان حمام ( تا 10 دقیقه کافیست ) برای از دست ندادن چربی طبیعی پوست . به دلیل اینکه چربی ها برای  آبرسانی پوست مورد نیاز می باشند. دمای آب باید ولرم باشد.

- در فصل زمستان حتی در روزهای ابری از کرم ضد آفتاب با قابلیت محافظت بالا و با طیف گسترده و با تمدید دو ساعته استفاده کنید. کرم مرطوب کننده حاوی SPF نیز بسیار مفید است. در مکانهای سایه و دور از نور مستقیم خورشید باشید و در زیر نورآفتاب نیز قسمت های در معرض مستقیم را با لباس و کلاه و عینک بپوشانید.

-استفاده از مرطوب کننده دارای هیالورونیک اسید در برنامه روتین پوستی صبح و شب برای بهبود آبرسانی فراموش نشود. مرطوب کننده های طبیعی نظیر روغن زیتون و روغن نارگیل هم بسیار کمک کننده و  مفیدند.

- مصرف خوراکی هایی حاوی اسیدهای چرب ، ویتامین E و امگا 3 که در ماهی ، آجیل و سبزیجات موجود است ، در بهبود وضعیت پوستی کمک می کند.

- از پاک کننده های کرمی برای پوست صورت استفاده کنید تا هم آرایش و آلودگی ها از سطح صورت پاک شده و هم پوست شاداب و با طراوت شود. صورت خود را نیز با آب ولرم بشوئید.

- ماسک ها و اسکراب ها جهت لایه برداری و روشن شدن پوست استفاده کنید.

پیشنهاد ما ، تجربه یک پکیج پاکسازی پوست خوب و مناسب در کلینیک زیبایی آلما در رشت با متخصصین باتجربه می باشد. 

- استفاده از کرم لب

نوشیدن آب فراوان

- استفاده از دستگاه رطوبت ساز

همراه همیشگی شما ، کلینیک زیبایی آلما در رشت برای هر نوع مشاوره رایگان در زمینه پوست ، مو ، زیبایی و جوانسازی در خدمت عزیزان زیباپسند می باشد . ارائه خدمات لیزر موهای زائد ، پاکسازی پوست ، هایفوتراپی ، آنزیم تراپی پوست ، میکرونیدلینگ ، مزوتراپی ، آراف تراپی ، پارافین تراپی ، تزریق ژل ، تزریق بوتاکس و .... در بهترین کلینیک زیبایی در سطح استان انجام می پذیرد. 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی