رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

رشت کلینیک

این وبلاگ بصورت تخصصی مربوط به معرفی و برسی خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در رشت می باشد

ارائه خدمات زیبایی و لیزر درمانی برای رفع موهای زائد امروزه در بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی ارائه می شود که ما در این وبلاگ بطور اختصاصی برسی کلینیک های واقع در استان گیلان و شهر رشت می باشد تا برای انتخاب بهترین به همشهریان خود کمک کرده باشیم.

  • ۰
  • ۰

حتما با فواید ماساژ شما هم آشنایی دارید و حداقل برای یکبار هم کشده بصورت غیر حرفه ای ماساژ را تجربه کرده اید ، حتما احساس خوش آیند بعد از ماساژ و سرحال شدن آن را نیز حس نموده اید. در این مطلب به معرفی یک وش درمانی با استفاده از همین ماساژ خواهیم پرداخت و از فواید بیشمار آن برای سلامت بدن و بخصوص صورت صحبت خواهیم نمود.
فواید ماساژ درمانی را در دسته های زیر می توان طبقه بندی نمود:
+ ایجاد گردش خون و اکتیو کردن ناحیه ای که تحت ماساژ قرار می گیرد
+ شل کردن عضلاتی که در بدو اسپاسم یا دارای حالت گرفتگی عضلانی هستند
+ دفع سموم بدن که به حالت ایستا زیر پوست شما قرار گرفته اند
+ بهبود عملکرد خون رسانی به تمامی نقاط بدن


ماساژ در مانی در رشت

جالب است بدانید امروزه ماساژ درمانی خود تبدیل به یک تخصص و در برخی کشور ها به عنوان یک رشته تحصیلی درآمده که در آن انواع شیوه های ماساژ درمانی برای نقاط بدن که بسیاری از آنها برای درمان های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند درآمده که معروف ترین آنها ماساژ صورت، درمان اسپاسم و کاربرد های ورزشی آن می باشد.
این خدمات را در شهر ما یعنی گیلان و رشت نیز به راحتی و بصورت تخصصی در کلینیک آلما می توانید پیدا کنید. خودتون بعد از انجام اولین جلسه ماساژ تخصصی صورت متوجه تغییر حالت عضلات صورت و شادابی چهره خودتون می شید و اگر وقتش رو داشته باشید حتما هفته ای یا حداکثر ماهی یکبار این کار رو انجام خواهید داد. البته پیشنهاد می کنم حتی اگر وقت کافی برای این کار ندارید از ماساژ دهنده های صورت که یک دستگاه غلطکی شکل است هم می تونید در خانه خودتون استفاده کنید ، اگر چه تاثیری به مراتب کمتر از ماساژ دادن یک متخصص رو داره اما بهتر از نبودش هست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی